Buitenlandse stage naar Kenia - Reisverslagen van Kim Kok - WaarBenJij.nu Buitenlandse stage naar Kenia - Reisverslagen van Kim Kok - WaarBenJij.nu

Buitenlandse stage naar Kenia

Op 1 mei vertrek ik voor 3 maanden naar Kenia. Deze reis is georganiseerd vanuit mijn opleiding. Ik ga met 6 andere mede studenten en 2 begeleiders. De eerste 5,5 weken verblijf ik in de plaats Rangala en zal ik gaan helpen op een Girls School. Hierna hebben we een week vrij en gaan we met z´n alle op safari. De laatste 5,5 week verblijf ik in de stad Kisumu en neem ik een kijkje in een weeshuis.

Het is erg spannend nu het zo dichtbij komt, maar ik zie er erg naar uit en heb er onwijs veel zin in. Ik zal jullie zo veel mogelijk op de hoogte houden van de bijzondere dingen die ik in Kenia ga meemaken!

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2014

KENIA ziet me terug!!!

10 Juli 2014

Give me a cow, ik hou van jou

28 Juni 2014

Love will save the baby's

13 Juni 2014

Vrijdag de 13e, GOD BLESS YOU

25 Mei 2014

De Muzungu koningin van het zuiden
Kim

Op 1 mei 2014 vertrek ik naar Kenia (Afrika) voor een 3 maanden lange stage.

Actief sinds 12 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5065

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Buitenlandse stage naar Kenia

Landen bezocht: